sobota, 18 maja 2013

MUSIC FOR LIFE! Pomóż chorym dzieciom

Jestem muzycznym freak'iem po części wiąże się to z moją pracą oraz pasją. Uwielbiam łączyć, mieszać gatunki. Audycje radiowe? Nie wyobrażam sobie poranka bez sarkastycznego zwolnienie z w-f'u w esce rock  lub 4 gramy o 19 w czwórce. Po prostu żyję muzyką i po części pozwala mi wyrazić moje myśli, uczucia ale również kształtuje mój światopogląd. A teraz wyobraźmy sobie, że pewnego dnia nasz układ słuchu nie funkcjonuje tak jak trzeba. Czasami jest to szybkie i bezbolesne bo cisza przyszła szybko. Chyba najgorsze jest powolne uderzanie choroby. W tym roku music for life zbiera pieniążki dla chorych dzieci aby mogły ponownie usłyszeć swoich bliskich, muzykę, słowa. Koszt jest niewielki bo tylko około 3 zł(chociaż część zje operator za usługę) ale można też wybrać przelew i wtedy wybieramy ile przeznaczamy na cele dobroczynne. Wybierasz utwór, wysyłasz sms'a/ robisz przelew. Zasady niezwykle proste a można pomóc dzieciakom.

Jak pomóc znajdziecie w poniższym linku:
KLIK

6 komentarzy:

  1. Ciekawa akcja:) Moja koleżanka jest surdopedagogiem - kiedyś byłam na dyskotece dla niesłyszących pasjonujące doświadczenie:) Widziałam też jak młodzież miga hip hop :)
    Też jestem muzycznym odszczepieńcem (od klasyki po trip hop) jedyne czego nie trawie to disco - polo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypuszczam, że było dosyć głośno bo jak oglądałam jakiś taki serial o niesłyszących to najważniejsze są drgania. Dla osób słyszących może to być doświadczenia nie do przeżycia bo rzeczywiście jest wtedy baaaardzo głośno. Migać rap? Ja czasami mam problem zrozumieć amerykański bo jakby nie patrzeć jest muzyka gdzie używa się bardzo dużo słów. Disco polo też jestem w stanie przetrawić przy odpowiedniej ilości alkoholu.

      Usuń
  2. Świetna akcja! Niestety wiem co to znaczy utracić słuch, tzn. nie całkowicie, 4 lata temu straciłam słuch w prawym uchu, niestety było to bardzo bolesne, dodatkowo uszkodzeniu uległo ucho wewnętrzne w związku z czym wysiadł mój błędnik i co za tym idzie cierpię na napadowe zawroty głowy, które jak już mnie dopadną to mam gwarantowane dwa tygodnie leżenia w szpitalu :( Niestety utrata jednego ze zmysłów, nawet częściowa, jest bardzo bolesna i przewraca życie do górny nogami, dlatego uważam że takie akcje są potrzebne, chociażby po to, żeby uświadamiać ludziom zdrowym jak ważne jest dbanie o zdrowie swoje i swoich rodzin.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzymaj się :*

      Usuń
    2. Też uważam, że takie akcje są potrzebne. Tym bardziej, że Internet ma większą moc niż inne media bo telewizja to ja np. bardzo mało jej oglądam.

      Usuń
    3. Wydaje mi się że Internet jest teraz ważniejszy niż telewizja, ma większa siłę sprawczą. Więcej ludzi z niego korzysta, no i sama telewizja przenosi się do internetu :)

      Usuń