środa, 11 czerwca 2014

Insta mix 1

 Swoją nieobecność blogową tłumaczę wyjazdem mojego aparatu na wakacje awarią internetową oraz sesją.W następnym tygodniu mam ostatni egzamin. W międzyczasie muszę zaliczyć jeszcze jedne ćwiczenia i oficjalnie jestem na wakacjach. Dzisiaj zapraszam was na instagramowy mix zdjęć. Raczej ten typ postów nie będzie ukazywał się regularnie. Częstotliwość będzie zależeć słusznej ilości zdjęć. Zapraszam !

1. Spełniamy marzenia.
2. Ta książka z wszystkich książek Jilian najbardziej do mnie przemawiała.
3. Tak się kończy buszowanie po biedronce. Będę hodować rzęsy.
4. Ćwiczymy!


1. Recenzja masła TBS
2. Recenzja J'adore Dior EDP
3. Wreszcie sprawdzę fenomen świec z B&BW
4. No Hej!

1. Oglądam finał PR
2. Kto to pani zrobił?
3. Dwa nowe cienie z Inglota dołączyły do paletki.
4. Truskawki.



1. Człowiek po 8 godzinach na uczelni, który marzy jedynie o kolejnej dawce serialu.
2. Czas na zakupy.
3.  Brawa dla EL!
4.  Tonik z P&R musi być. A balsam po goleniu dla panów całkowicie przypadkowo okazał się najlepszym kremem jaki stosowałam. Odnośnie toniku to na blogu pod adresem www.naturalnyblog.pl można zagłosować na 6 kosmetyków, które załapią się do promocji -50% w piątek. Jest tam też mój ukochany tonik także jeśli zawsze miałyście ochotę go spróbować to jest teraz szansa dorwać go w dobrej cenie.



7 komentarzy:

  1. Super mix, też pojem sobie dzisiaj truskawek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. J'adore Dior EDP - moje ukochane! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Flowerbomba mam i ja :D czczę go D

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki za tonik w promocji P&R, chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj dawno nie wrzucałam mixów :] Trzeba odgrzebać zdjęcia z telefonu ;) Masz uroczą grzywkę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię oglądać takie mixy :) dawno kupiłaś tą odżywkę do rzęs? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I jak wrażenia po finale PR? ;) Nie wiedziałam, że masz Insta - ja dopiero od wczoraj (hahahahaha), ale już lecę Cię zaczepić ;)

    OdpowiedzUsuń