piątek, 23 stycznia 2015

Nowości Yves Rocher (Luty 2015)

Która z nas nie lubi nowinek kosmetycznych? Dzisiaj zapraszam was na zbiorczy post o tym co pojawi się w lutym na półkach sklepowych Yves Rocher. Nie przedłużam i zapraszam...


Un Matin au Jardin



Odkryj świeżość i subtelność Zielonej herbaty  z kolekcji Un Matin Au Jardin połączonej z olejkami eterycznymi cytryny, bergamoty, pomarańczy i cedru.

Produkty z tej serii:
mleczko- 29zł
woda toaletowa 100ml- 83zł
żel pod prysznic- 19.19zł


Peeling z serii Hydra Vegetal
 
PEELING NAWILŻAJĄCY dla cery normalnej i mieszanej. Formuła wzbogacona mikrodrobinkami z bambusa aby peeling był delikatny i skuteczny. 0% parabenów, 0% olejów mineralnych, 0% barwników. Cena: 75ml/ 33zł 
 


- Delikatnie usuwa zanieczyszczenia i martwy naskórek

- Pozostawia skórę czystą i gładką

- Przywraca naturalny blask skóry



 

 Balsamy do ust
 
82% SKŁADNIKÓW POCHODZENIA NATURALNEGO.  Balsamy są wzbogacone w wosk, masło i olej pochodzenia naturalnego, aby zapewnić ustom jak największy komfort i jak najlepszą pielęgnację. Cena: 4,8g/ 8,90zł

Wersje:
-Makadamia
- Czereśnia
- Masło Karite
- Kokos
-Truskawka
-Wanilia
- Malina


Pojawią się również dwie nowe wody toaletowe dla Panów z serii Nature:
Nuty zapachowe: Olejek eteryczny z drzewa cedrowego, zielonej cytryny i mięty marokańskiej. Cena 75ml/ 109zł
Pojawi się jeszcze druga wersja w niebieskim opakowaniu. Nutami przewodnimi będzie cyprys, grejpfrut i imbir. Cena 75ml- 109zł

Niedługo powinno do mnie dotrzeć część nowości. Chociaż patrząc po materiałach prasowych najbardziej zaciekawiły mnie balsamy do ust oraz seria z zieloną herbatą. Urozmaicenie oferty zapachów dla panów jest również przeze mnie mile widziane.... 

A czy was zaciekawiło coś z nadchodzących nowości?

54 komentarze:

  1. Jakoś nie składa mi się peeling z nawilżaniem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kiedyś peeling nawilżający ! Bodajże z Avy, który był średni pod względem ścierania ale był naładowany olejami ;)

      Usuń
  2. Nowości zapowiadają się bardzo obiecująco... ostatnio robiliśmy spore zakupy w sklepie internetowym Yves Rocher:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również ostatnio robiłam zakupy ale chyba czekają na dostawę tych produktów co zamówiłam :)

      Usuń
  3. Seria z zieloną herbatą może być fajna, pójdę obwąchać jak już pojawi się w sklepach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię Yves Rocher i często czynię tam zakupy :) Bardzo, ale to bardzo będę miała ochotę na pomadki ochronne, tylko którą wybrać??? czereśnia i kokos w pierwszej kolejności - najlepiej obydwie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najczęściej robię u nich zakupy online ;) Do mnie w następnym tygodniu powinny dojść nowości także przynajmniej o części z nich będę się mogła wypowiedzieć za jakiś czas ;)

      Usuń
  5. Pomadka w wersji makadamia <3 Od razu kupuję :)
    Pomadki Yves Rocher bardzo lubię, więc mam nadzieję, że się nie rozczaruję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam pomadkę ochronną YR z serii świątecznej i bardzo przyjemna była.

      Usuń
  6. Nic dla siebie nie znalazłam, ale może to i dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Woda toaletowa dla Panów wygląda bardzo obiecująco <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Woda toaletowa z zieloną herbatą zapowiada się ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tej serii akurat będę miała mleczko także jak mi się spodoba to zastanowię się nad wodą toaletową ;)

      Usuń
  9. Nabrałam ochotę na balsam do ust w wersji czereśnia oraz malina :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie chyba też zaciekawiły najbardziej balsamy do ust! Ciekawa jestem jakie wersje dostaniemy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Teraz już wiem dlaczego balsamy do ust były wycofane bo wracają w nowych opakowaniach, super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również ostatnio zauważyłam, że były ciągle niedostępne ;)

      Usuń
  12. woda cyprys, grejpfrut i imbir mnie ciekawi:) Chociaż moim hitem jest seria konwaliowa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tej serii o której mówisz bardzo lubię serię różaną i z kwiatem wiśni :)

      Usuń
  13. Mnie zaciekawiła nowa zielona herbata oraz balsamy do ust - jestem od nich uzależniona ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem zaciekawiona peelingiem do twarzy. I jeszcze intryguje mnie serum z tej serii, ale ono już od dawna jest w sprzedaży ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może powinnaś w takim razie przejść się do sklepu stacjonarnego po próbkę tego serum ;) Myślę, że chyba nie będzie problemu bo zazwyczaj produkty w sklepie YR mają testery :)

      Usuń
  15. Rzadko bywam w YR, bo mam troszkę daleko. Mimo wszystko zapachy takie piękne, że cieszę się z każdej nowości :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Te wody toaletowe dla panów kuszą..chociaż ja kiedyś miałam od nich jedną wodę toaletową i zapach znikał zaraz po popsikaniu. Więc trwałość TRAGICZNA...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku zależy jaki zapach ;) Niektóre trzymają się przyzwoicie 6-7 godzin a znowu inne tak jak mówisz po chwili wcale ich nie czuję.

      Usuń
  17. szczerze mówiąc nigdy nie miałam żadnego kosmetyku z YR, ale strasznie mnie kuszą i chyba pora jakieś zakupić :)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez problemu możesz zrobić zakupy stacjonarnie lub w sklepie Internetowym :)

      Usuń
  18. Ciekawi mnie ta seria z zieloną herbatą, a szczególnie mleczko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że jestem pozytywnie zaskoczona jego nawilżeniem :)

      Usuń
  19. Oo, nowości do ust chętnie bym wypróbowała, moje usta ostatnio przeżywają straszny kryzys;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Na balsamy do ust od zawsze mam ochotę a jakoś mi nie po drodze, żeby je kupić ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja planuję zamówić wodę toaletową Moment de bonheur :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie jako prezent do zamówienia jest woda perfumowana z tej serii :)

      Usuń
  22. lubię kosmetyki yr, chociaż kiedyś wydawały mi się, że są one kiepskiej jakości, ale z wygórowanymi cenami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda marka ma w swojej ofercie lepsze i gorsze produkty :)

      Usuń
  23. Marzy mi się ten peeling nawilżający. Mam do nich słabość :)

    PLF blog <--- ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  24. Mój chłopak chce te wody toaletowe ^^ Mnie teraz zaciekawiłaś serią z zieloną herbatą :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Widzę że tak są super kosmetyki! Muszę tam zagladnac!

    OdpowiedzUsuń