środa, 27 czerwca 2012

Ava, Bio Alga, Krem odżywczo - wygładzający pod oczy

Co obiecuje nam producent?
Lekka emulsja przeznaczona do pielęgnacji delikatnej skóry okolic oczu.
Algi morskie są najbogatszym, naturalnym źródłem protein, witamin i mikroelementów. Witamina E skutecznie walczy z agresywnymi dla cery wolnymi rodnikami. Koenzym Q10+R eliksir młodości - jest ważnym źródłem energii dla komórek skóry i ważnym czynnikiem w procesie ich dotleniania. Kompleks algi + Q10 + R stymuluje procesy regeneracji skóry, pobudza odnowę kolagenu oraz przeciwdziała szkodliwym wpływom zanieczyszczonego środowiska.
Intensywnie i głęboko nawilżona skóra, elastyczna. Spłyca istniejące zmarszczki i opóźnia proces powstawania nowych.

Moja opinia:

 Opakowanie: miękka tubka w której mamy 25 ml produktu. To o 10 ml więcej niż w standardowym kremie pod oczy.

Konsystencja: płynna emulsja, czasami gdy opakowanie stoi na korku to po odkręceniu może wylać się nam za duża ilość.

Cena: około 10 zł w drogerii natura lub rossmanie

Wydajność: myślę, że gdybym stosowała go wyłącznie do oczu starczyłby mi na długo.

Działanie: Produkt działa dobrze, nawilża skórę wokół oczu, robi się wygładzona już po kilku użyciach. Niestety nie mogę go używać gdyż strasznie szczypie mnie w oczy, łzwawią, ropieją coś okropnego-także dla delikatnych oczu nie polecam. Zużyłam go jako krem do rąk i nóg- bardzo dobrze je wygładził, nawilżył jestem z tego zadowolona mogliby wyprodukować taki balsam wtedy na pewno kupiłabym, ale dla moich wrażliwych oczu niestety się nie nadaje.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz